söndag 13 juni 2010

Lite bilder ifrån the forum shops (tror jag namnet var)


Igår fredag så tog jag det lite chill vid poolen och käkade sen lite chinese. Soppa brukar jag inte gilla då jag tycker det känns som ett halvfärdig mål men just som mindre måltid är det trevligt, typ som den igår. Fick en fortune cookie! Känner mig för övrigt rätt nöjd över att lycklighet alltid finns med mig.



Drog sen till apple store för hade hört att de hade internet där och testade Ipaden och skrev lite mail. Ipaden är ju cool osv och det är ju faktiskt lite av en inlärningskurva att gå över till touch på ett gött sätt och tyckte det var väldigt segt på ipaden men jag tror jag lär mig, aja, ska inte göra nån recension här :). Tog en liten dålig bild.

Hursomhelst så befann sig Apple store i ett ganska fint uppbyggt köpcentrum som verkar vara ihopkopplat med Caesars palace. Som man kanske kan gissa är Caesars palace tema rommarriket och allt vad det innebär med skulpturer, italien, pelare osv osv. Så det är lite sånt stuk på ett helt köpcentrum och det var lite fint även om jag nog inte var så sugen på shopping där. Mest superdyrar affär typ Mont Blanc, Swarovski osv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar