fredag 4 juni 2010

Hej hej, student

Ferbie tar studenten idag och det ska bli nice men vaknade upp och mådde riktigt piss. Missade mottagningen och får möta upp dom senare. Nu är iofs Ferbie 2 år äldre än vanliga studenter tror jag men gud va längesen det var jag tog studenten och gud va ung och annorlunda man var då.. Jag minns att jag hade världens huvudvärk. Jag höll på att skriva om hur jag timar mina 2-3 årliga sjukdagar rätt bra med folks studenter (likadant förra året) men gud va ointressant fakta.

5 kommentarer:

  1. Fakta helt i linje med denna blogg.

    SvaraRadera
  2. Måste ju kännas ÄNNU dummare att läsa isf :)

    SvaraRadera
  3. Nej, du bjuder så ofta på ofrivillig underhållning så vi väntar med spänning på nya inlägg och inte minst videobloggar. Det må vara ointressant men det gör inget så länge det är underhållning av hög klass.

    SvaraRadera
  4. Osäker på hur mycket ironi det var i det sista så jag väljer alternativet utan ironi och säger tack för en komplimang ;)

    SvaraRadera
  5. Du glömde gratta mig göran!!//kicki

    SvaraRadera