onsdag 16 juni 2010

Checkar in på bellagio och misslyckas med mutförsök



Skriver lite extra eftersom Joel föredrar text, Joels önskan är min lag. Idag vaknade vi tidigt och checkade in på Bellagio och det blev inte att vi hann shoppa skor så då var ju utgång kört idag igen. Var värsta feta poolen såg jag från balkongen (filmade lite i videobloggen) och min plan iaf att dra dit och sen och shoppa imorgon, spela max 2-3 timmar och sen utgång.

Just nu är jag på rummet och förlorade ifrån mina $1800 ner till $400 upp till typ $1500 igen så back $300. Testade förresten att spela med ipoden och instinktivt så kan man ju tänka att man spelar bättre om man lyssnar itll bordet osv men tog på min ipoden och kände att jag fokuserade på vad som hände och stängde ute allt bröt och fokuserade på det som var viktigt. Var förresten en jävla kines som fuskade emot mig idag, riktigt låg stil. Skulle kunna gå in på hur men tror ett fåtal är intresserade.

2 kommentarer:

  1. Det är ett fåtal som läser här och vi är alltid intresserade av ditt pokerlir så fuskande kineser låter mycket underhållande. Shoot!

    SvaraRadera
  2. Så 20d-tricket funkade inte? Kanske skulle prova med ditt 1-dollarstrick istället, ha ha ;)
    Nice rum ni verkar ha. Vegas går inte av för hackor... Fan va göttit ni lär ha det!
    Berätta gärna om den fuskande kinesen? Drog han ut dig?

    SvaraRadera