torsdag 26 april 2012

Visdomständer och fysikpresentation

Hola! Gruppredovisningen var rätt frustrerande igår när alla ville jobba olika mycket och var olika engagerade samtidigt som alla fattade olika mycket. Redovisningen kändes ändå rätt bra med tanke på förutsättningarna. Det var kul, han sa att han skulle välja vem i gruppen som skulle presentera i 30 min helt slumpmässigt. Hur slumpmässigt urvalet nu skulle vara var något vi inte hade stora förhoppningar om men den var så slumpmässigt det kan bli, med tärning.

Btw, nu är jag på klinik och de ska ta bort min visdomstand. Av studenter. Dvs, de är ej utbildade och har ingen större erfarenhet. Dock har jag inga tvivel egentligen, det blir bra. För övrigt sparar jag massa pengar, haha. Tror det går på ett vanligt besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar