fredag 13 april 2012

Foten i paj :(


Igår påväg till gymmet så slutade min fot helt fungera, det gick inte att trampa på den. Har haft ont i knäet hela veckan, osäker på om det har att göra med saken men mycket mystiskt var det. Jag fick verkligen hoppa hem, inte alls en situation som jag uppskattade. Väl där så var Pablos kompis där som är en farmasist och han erbjöd sig att köra mig till sjukhuset. Själv visste jag inte om jag borde åka in för det gick först över ett tag och jag kunde gå 5-6 steg men sen kom det direkt igen.

Oavsett så åkte vi och stället var stängt och jag tänkte att jag kunde sova på saken och se om det skulle bli bättre. Det blev det inte. Gjorde snuskigt ont. Så jag smsade och kollade om någon kunde hänga med och översätta och my friend Borja var vänlig nog med att hänga med. Väl där så sa dom (tror jag) att det nog antagligen är inflammerat och/eller att det var någon nerv i något av de små benen som låg i kläm men att det bara var att vänta ut och äta anti-inflammatoriskt plus köpa en fotbinda. Det är vad jag gör nu och det har i princip gått över faktiskt, mycket skönt. Hoppas det inte kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar