fredag 20 april 2012

Gabana, massage och grejer

I onsdags så skulle folk ut, jag var egentligen inte så sugen, jag har nämligen fått en tandinfektion efter min visdomstand kommit ut och käkade antibiotika och kände mig rätt smärtfylld generelt. Dessutom så skulle Mathias ut med 8 ungerska tjejer som jag inte visste vilket lät trevligt ändå. Samma dag så hade gymmet ett erbjudande om 1 timmas massage för 20h och jag kände att jag förtjänade en sån. Rätt snabbt visade det sig vara hudmassage mer eller mindre, sånt där är ju typ värdelöst, då kan man lika gärna sova imo. Har förresten fått massa massage under åren, framförallt när jag hade ryggproblem under fotbollstiden, men aldrig har jag behövt ha på mig string, hade ingen aning om jag skulle ha den stora biten fram eller bak. Har inga problem med nudity generellt men det där kändes rätt obekvämt, hahaha.

Sen gick vi då ut, jag kom in rätt sent. Halva resterande klassen var på zombieklubben som ju var väldigt kul sist men de där folket skulle till Gabana, ett ställe för erasmusstudenter där ölen tydligen var gratis för 12 och gratis inträde. Vi kom dit vid ett ungefär och fick betala 15€ per drink. Smarta som man är så la vi vin utanför och gick och tog paus där hela tiden. Väl där så var Mathias on top och på en liten annan energinivå än vi övriga. Dansade och skrek som en skogstok men det livade upp stämningen en hel del. Detta framförallt när han pratade med en tjej, hon såg rätt dissig ut och sa något och sen skrek han henne mer eller mindre i ansiktet och började dansa. Alltså inte skrek som i att vara otrevlig utan typ, neutralt. Det fungerade lite som en återdiss.

Vi gick väl hem runt 4. Hoppet att gå på lektionen 8:30 var väl ärligt talat rätt lågt.

Tror det är fest ikväll igen hos några vi var hos för några helger, jag funderar faktiskt på att gå dit nykter. Känner för att vara lite sund ett tag och försöka träna lite mer samtidigt som jag har 6 dagar kvar av min antibiotikakur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar