tisdag 15 februari 2011

Woho!

Chillat mest idag, tänkte börja plugga snart. Fick förresten brev om min antikens historia-tenta och var först lite osäker på hur jag skulle klara det men fick slutkommentaren "Några fel men helt klart godkänt!". Haha, fan va skillnad det är på olika kurser. Nåväl, det var ju bra.

Ska börja kolla på debatt igen hade jag tänkt. Kollade på det mycket innan men undvikit det senaste tiden eftersom det påminde om saker men nu bryr jag mig inte om det längre. Hursomhelst så är det helt sjukt hur många ointelligenta människor det finns, även bland en publik som aktivt söker sig att diskutera. Min nya approach till politik är att i största mån undvika subjektiva bedömningar och bara gå in på det logiskt inkorrekta. Man skulle helt klart kunna gå loss rätt rejält på avsnittet om Ikea och Kamprad.

Nu kom andra diskussionen upp om att viss mat minskar effekten av autism osv. Dessutom är den en dansk som pratar helt obegripligt. Det betyder att jag stänger av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar