onsdag 23 februari 2011

JAG ÄR GALEN!

Detta är psychokiller-bilden!!!
Fick låna en mikron av gay-joel för att testa lite. Det är banne mig mäckigt att få igång det där. Nåväl, nu funkar den iaf och jag får se till att sjunga när jag vet Oona ska vara borta för kvällen. Haha.

Har tyvärr lite att plugga inför imorgon och eftersom jag tror jag fått lite mer rövfläsk så bokade jag ett konditionspass 19:10 så jag får snart palla mig dit. Förlorade lite idag igen på pokern vilket var surt även om jag bara spelade i typ 30 minuter. Vinner ännu mindre frekvens av händer nu än förra veckan när jag hade otur men vet ju att man snabbt igen kan vinna tillbaka. Hoppas jag får lite tur snart. En bra sak är ju att jag inte är bak så himla mycket för februari nu eftersom jag kör så lågt och numera med fungerande stoploss. Det känns rätt skönt.

Shit. Nu är klockan mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar