måndag 7 februari 2011

Träningsverk och tentavecka

Körde ju bodypump igår som tar alla muskler litegranna och har fet träningsverk. Framförallt i armarna, det var lite segt för jag körde triceps+mage i lördags och man ska ju egentligen låta musklerna vila och grejer.
Hursomhelst så igår märkte jag ju verkligen vilken skillnad det är på olika sorts muskelövningar och antagligen, muskelfibrer samt mjölksyretolerans. Har ju i princip bara gymmat senaste 3 åren med fotboll lite då och då men i ganska behaglig nivå typ korpfotboll. Hursomhelst så fick jag en sån jävla mjölksyra igår trots att övningarna inte ens var svåra.

Har tenta den 16e och vi ska läsa 2400 sidor och med den takten jag jobbar nu så får jag väl ställa in mig på att vara hemma hela veckan mer eller mindre. Har som sagt gått mycket lättare att ta in information de senaste dagarna men är fortfarande lite seg att komma igång. Imorgon är det förresten provsittning med m90-tals tema. Får se om jag klär ut mig, borde men lite osäker på om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar