söndag 6 februari 2011

Söndag

Vaknade upp för en timma sen typ. Kollade mailen och såg att jag blev taggad på en facebookbild och tycker jag har alldeles för lite bilder ifrån när jag är ute och sånt där eftersom det ibland känns lame att dra fram en kamera. Nu har någon annan gjort det dock.

Detta var pubrundan på studentklubben på parken. Röda bandet betyder att man är med i min klass och tydligen finns det minst en kille som jag inte känner igen alls. Till vänster är Therese som kommer ifrån norrköping, hon är sjysst!

Fick faktiskt en bra pluggperiod igår, eller bra och bra. Det var inte så stor kvantitet av sidor som gick in men de kapitlen jag fick in sitter nog ganska bra i mitt minne nu. Jag är alltså lite närmare en duktig student nu än när jag startade för 2-3 veckor sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar