söndag 6 februari 2011

Tisdag

Vaknade upp och gick till skolan idag. Kom hem helt slut och somnade lite och vaknade inte upp och sket i andra föreläsningen. Sen kom jag på att jag lämnade väskan där, föreläsarn sa att man kunde lämna sina grejer i salen för att han skulle låsa. Så min väska samt laptop+ipod är där inne och jag hoppas innerligt att ingen snodde den. Kom dit igen en timma efter skolan slutade och då var allt låst :(.

Var tvungen att åka och betala hemkörningen för expert för kylskåpet (väger 130 kg) och gick dit, de sålde på mig en sån där idiotförsäkring. Nää, ärligt talat så verkar den hyfsat bra, 1030 kr för 5 års garanti när det gäller allt. Fläktar och sånt kan sluta funka och grejs tydligen. Ska kolla upp lite för hade 30 dagars öppet köp på försäkringen och det finns väl en chans att allt som jag betalar för ändå täcks av hemförsäkringen eller eventuellt 3 år för fabriksfel även om de sa att så inte var fallet.

Sen köpte jag massa bra skit på clas ohlsson och köpte några linnen på HM. Linne är så jävla fult, det är verkligen helt groteskt vidrigt om man har det utan nåt mer men hade ju tänkt att ha det som undertröja. Det är värt. Tror verkligen att iaf 90% av de kläder jag köpt senaste 12 månaderna har varit enfärgade basplagg, måste skärpa mig nu och det är kul att gå till skolan sista 2-3 månaderna när jag var i skolan 2 dagar i veckan hade jag oftast mysbyxor på mig och bara det gav nog en lite halvslappare mentalitet.

Imorgon blir det fullt upp, skola 10-15 och så kommer dom 15.30 och bär upp kylskåpet och jag måste typ såga sönder skåpet som kylskåpet står i eftersom det nya är större och tömma dom hyllorna som är ovanför. Sen ska man väl installera skiten och sen på kvällen så har faddrarna ordnat cocktail-fest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar