lördag 19 februari 2011

Tja

Sitter här hemma och chillar. Var typ evigheter sen jag sov över hos en kompis men jag var så stört trött igår hos Joel att jag somnade på soffan. Är hemma nu och fick med mig ett ljudkort och en mick så ska försöka spela in och testa lite shizzle. Ska bli riktigt kul faktiskt. Igår när vi försökte spela in en låt så var tog det en jäkla tid. Mestadels för Joel tyckte det var en smart metod att spela in en hel låts gitarr och gjorde man någon miss så ville han göra om hela låten. Sen började jag mecka lite trots att jag inte direkt kan något om inspelning eller har så stor erfarenhet men det snabbade ju upp processen rätt rejält. Fast efter typ 4-5 bärs så var man inte så tight och det lät typ dugligt men kändes lite lame att lägga upp något sådär med antagandet att man ville visa upp något. Nåväl.

Hursomhelst så kanske det blir filmkväll hemma hos mig med lite kompisar. Det hade varit kul fast jag är egentligen också rätt redo att typ mest sitta hemma och kolla på TV. Känner inte för att lyfta ett finger denna helgen. Kanske ska laga något dock och dra till gymmet ändå. Har inte varit där på nån vecka typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar