söndag 20 februari 2011

Lördagen

Började väl helt OK och slutade i katastrof. Först var jag rätt sugen på att gå ut. Sen gjorde jag värsta goda maten med kött med jamaican jerk och käkade med Oona och kollade melodifestivalen. Då var jag inte så sugen på att gå ut längre men så hörde en kompis av mig och jag taggade till ändå. Hyfsat sent dock. Drog till sticky och det var lite trevligt, inte super dock. Fick ett samtal och fick för mig att åka till kungsbacka. Brukar normalt sett inte åka längre sträckor hyfsat sent, jag tror det aldrig har hänt faktiskt men tänkte att man inte ska se pengar som ett hinder och var inte sugen på att gå hem.

När jag väl kom dit 350 kr senare så gick det inte att nå och jag yrade runt i 15 minusgrader i två timmar innan jag gav upp. Stannade en bil (det var den första jag såg på 30 minuter) och är för övrigt rätt säker på att han körde svarttaxi och betalade 250 kr för att få hänga med till göteborg. Jag betalade alltså 600 kr för att stå 2 timmar att frysa. Värt som fan...... Total failure....

Kom hem typ 7 och vaknade för nån timma sen så är väl inte oerhört pigg. Det är dock inga problem eftersom jag bestämt mig för att ta det helt ledigt denna helgen och först börja plugga och grejer imorgon. Eller jag kanske läser nån timma inatt men där går gränsen. Imorgon börjar en grupparbetesgrej som ska hålla på några veckor. Kan ta lite mer om den sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar