fredag 25 februari 2011

Dagsslut!

Nu är arbetsveckan över. Tror det var en av de tyngsta dagarna än så länge. Folk är så dåliga på att schemalägga för övrigt. Nu så började vi kl 9 och vid 11.30 undrade jag om vi kunde ta en lunch eftersom vi inte hade så himla mycket kvar. Det var ingen bra idé. Sen samlades vid och jobbade typ 1h innan vi var klara. Jobba 2,5h + 1h. Är det inte bättre att köra ungefär lika istället? Nu var det iofs inte så stor skillnad men typ liknande grej var det i vår andra grupp fast ännu mer extremt.

Fast just nu försöker jag ändå vara en duktig elev och tänker typ att tidsoptimering är skitsamma och det får ta den tid det tar. Idag var jag förresten mycket mer framträdande än i våra möten. Förutom sista halvtimman innan lunch där jag var ashungrig.

Hmm, nu ska jag iaf ha en skön helg, har inte direkt haft tid att höra runt vad som händer men jag hoppas verkligen att det är nåt kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar