fredag 25 februari 2011

Fredagsförhandlingar

Imorgon ska vi förresten börja debattera med andra grupper och grejer. Vet inte om jag har beskrivit vår uppgift men vi sitter i olika intressegrupper (vi ska representera kommuner och landstings intressen) med 10 pers i ungefär som har varsin roll (jag är socialdemokratiskt landstingsråd) och så finns det 9 kommittéer (jag ska representera våra åsikter i regeringsbildningen) där en (eller ibland två) ifrån varje grupp ska gå och representera vår grupp.

Jag var väl lite intresserad av en annan grupp egentligen men den killen som pratade allra mest ville ta den och då tog jag bara den som blev sist kvar. I min kommitte bestämde vi oss att vi i princip inte bryr oss. Det gör att jag inte har så värst mycket att säga till om imorgon men det ger väl å andra sidan lite utrymme för mig att freebasea lite göttigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar