tisdag 22 februari 2011

Julskinka

Hade inte mitt ben blivit en utmärkt skinka?

Idag var en hyfsat lång dag. 9-15.30 utan för mycket paus. Sov dock mycket bättre så orkade ändå med. Idag blev det uppenbart att en del människor talar över mig. Det gör dom iofs över hela gruppen men jag är van att göra saker rätt bra och det känns lite segt att vara så passiv som jag varit.

Anledningen varför är så klart att samhällsutvecklingen och politik är något de framträdande killarna sysslat aktivt med i flera år medans jag endast har en generell bild av hur det funkar även om jag tror att jag är rejält mer insatt än en vanlig.Svensson.

Fördelen är ju att jag inser det här är att jag aldrig sökt upp så mycket saker på Wikipedia som nu och att jag anstränger mig extra att plöja igenom viss information som jag tycker är ointressant eftersom det kan behövas för att kunna tala om det jag tycker är intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar