tisdag 8 februari 2011

Deadline is the shizzle!

Föreläsningen som bara var 2 timmar lång var rätt tung. Käkade Yammy och försökte plugga lite på kontoret men kände mig supertrött. Drog ett kortare powernap och kom på att man inte bör vila längre än 10-25 minuter, typ 30-45min eller längre så försover man sig bara och vaknar tyngre än vad man var. Hursomhelst!
Har en deadline imorgon på den där seminariegrejen jag failade på. Det tar inte så överdrivet mycket tid direkt men har ju läst annat under tiden och hade 2 veckor att komplettera och det har det gått imorgon. Började lite smått och jävlar vilken effekt deadlines har. Det bara sprutar ut ord. Skrev ner en del vettigt typ på 30 minuter. Problemet när man får en sån skrivspree på så kort tid är att det antagligen blir mycket mer rörigt än vad man tror men får väl gå igenom det lite extra.

Jag tänkte länka det om nån vill läsa. Inte för att jag är ovanligt stolt eller att det är särskilt märkvärdigt alls. Mycket sannolikt att jag ändrar och lägger till lite ikväll och imorgon men tror det är hyfsat läsbart redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar