torsdag 10 februari 2011

"Ledig några dagar"

Idag var sista föreläsningen innan tentan, tydligen. Käkade lunch med två classmates på stället som tidigare hette Antalya vid järntorget emot masthuggstorget. Stället hette saigon 8 och det var ärligt talat den matkvalitésmässigt sämsta lunch jag nånsin ätit. De hade typ äckligt osmaksatt kött av olika slag, några var grytbitar. Fyfan va vidrigt alltså.

Sen blev det tillbaka till skolan och plugga lite men jag kände att inget gick in så jag drog typ efter 1,5h och är nu hemma och funderar på om jag ska till studentbokhandeln vid götaplatsen som stänger kl 18 och kanske läsa lite på stadsbibban. Hmm, joo men det kör vi på. Ligger väl lite ur fas med pluggandet så det känns väldigt sannolikt att jag måste ta ytterligare en vit helg och bara pumpa typ 1500 sidor tills på tentan på onsdag och mer eller mindre inte göra något annat. Tentan består förresten av 4 frågor med 4 poäng var så det måste väl betyda att man får gå hyfsat djupt och kvalitativt istället för att försöka plocka lite poäng på kortare frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar