måndag 14 februari 2011

Stört omogen tanke

Sitter här och läser folks svar på frågor. Är lite otydligt och det såg ut som det stod "bajs" och så tänkte jag att det vore kul att försöka få med ordet "bajs" någonstans i tentan på onsdag. Sen kom jag på att det ju inte alls var särskilt märkvärdigt, det är ju inte säkert kul och det är inte direkt heller så att någon annan än läraren skulle se och reagera på det. Då tänkte jag att magnituden hade varit mycket större om alla skulle anstränga sig för att få med ordet "bajs" någonstans i deras tenta. Det hade ju varit kul :). Jag tänker mig när de sitter och rättar och de försöker komma på hur det kommer sig att så otroligt många människor använde sig av "bajs" för att beskriva aktörer och instutitioner i demokratiska samhällsskick.

Så mogen är jag. Dessutom märker jag att denna bloggen har fått en overkligt låg kvalite den närmaste tiden. Det blir bättre snart :). Känner att jag har kommit in i en början av mental utveckling igen efter en tids sinnesstiltje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar