torsdag 17 februari 2011

Tillfälligt över


Det var lite awkward att komma till salen och möta dom i korridoren men jag har rätten på min sida så jag kunde ändå gå med rak rygg utan att skämmas. Tydligen är jag en väldigt generös människa. Jag ger många gåvor. Kom lite halvt oförberedd och stakade mig några gånger men tentan igår gjorde att jag inte riktigt hade tid att fokusera på förberedelser. Dessutom var det ju just ett muntligt förberedande så jag antog att jag inte behövde vara i toppform.

Tydligen hade hon hyrt advokathjälp och vet inte om det var denne som påverkade för hon accepterade ingen förlikning som man tydligen kunde göra rätt fritt. Inte för att jag är beredd att tumma på summan alltför mycket heller men statsvetare som jag är så kan man ju göra en recognisering av läget :).

Det var två saker som var påtagligt. Först och främst hade jag räknat med att jag skulle återliva gamla minnen och grejer men inte ens under genomgången av målet brydde jag mig ens något :). En annan sak som var påtaglig är att jag kan släppa tanken på att jag nångång har haft världens vackraste kvinna som försvann men insåg idag att det var mestadels en illusion som jag byggt upp i mitt huvud, hon är bara en 9a :D. Hursomhelst, ska meddela om tiden passar men efter det ska jag som sagt på teater ikväll och ha en riktigt nice helg sen.

TjoooO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar