lördag 4 december 2010

Yo!

Kom hem typ för en timma sen. Var på en förfest hemma hos en tjej som jag också stötte på förra veckan. Då hade hon iaf en helkroppsgrej och jag funderade på det där och tänkte att det var nån sorts typ, halloween-outfit. Inte för att det såg så supermärkligt ut men en onepiece är ändå en onepiece. Ikväll hade iaf hon på sig märkliga kläder igen. Nåt spetslinne som var stört genomskinligt och några konstiga pyjamasbyxor som var väldigt märkliga.

Sen var det lite tumult på vägen in. Det delade iaf sällskapet. Besökte då sticky eftersom det ligger nära. Träffade några där men vid 3:15 typ så var folk trötta och på väg hem. Trååååååkigt!! Nu verkar det som jag åt Oonas tortillachips istället för mina (samma märke fast olika smaker och hennes låg längst fram). Det värsta är att hon hade smulor kvar och mina delar är fan hela och alla vet att chipsen är början är där värdet i chipspåsen finns. Det är ungefär som jag slutför hennes coca cola-slatt men det finns egentligen inget bra sätt att återgälda. Hej, ta min slatt för jag vill först äta upp min hela chips. Nää, great failure. Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar