onsdag 15 december 2010

HTC Desire HD beställt!


Gick till elgiganten och pratade med en mobilkille där. Sa att jag var sugen på iphone och fråga lite hur den är jämfört med HTC Desire HD. Han sa att båda var slut och jag nämnde att jag är lite skeptisk över att folk hypar iphone. Det roliga var att han berättade att det fanns någon youtube-klipp där det är en iphone-användare och en försäljare som diskuterar och iphonekillen säger att den har en processor osv. Då säger andra att de har en telefon som är likadant fast bättre på allt och iphone-killen säger "jag vill inte lyssna". Det är ju exakt så det var!

Sen så sa han att iphonen visserligen var bra men frågan var om man ville lägga in 2000 kr mer bara för att det är iphone. Det är exakt så jag tänkte! Hursomhelst så är jag hyfsat bestämd på att desire HDn är mer värd så har beställt en nu. Hoppas det går undan att få den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar