onsdag 1 december 2010

Hallu!!!! Novembersummary

Tänkte att jag skulle skriva en liten november-summering. Vi delar in det i "Livet" och "Pokern".

Livet
En oerhört stillsam månad med ett enda undantag och träffat rätt lite kompisar. Kommit igång med en del annan skit dock och algt ner mycket tid på loppisar, åka till ikea och bygga ihop grejer. En hyfsat tråkig månad men känner mig dock mer aktiv än nånsin tidigare och också beredd på att förändra saker. Nu väntar stora beslutet angående huruvida jag kommer in eller inte på mina program och tills dess lär inte otroligt mycket hända men blir det inga program så måste jag hitta på en annan plan omedelbums. Kanske blir det en bartenderskola, kanske blir det säsongsjobb, något måste hända iaf. För lite action just nu.


Pokern
Det började ju helt fantastiskt bra i november för att sen sluta medelmåttigt men jag borde egentligen vara glad att jag tjänade svagt över en svenssonlön, om än inte mycket mer än så. Kom på att jag kanske missbedömde en grej igen som gjorde att jag spelade för många bord. Har ju kört lite 1 vs 1 och det är mycket intensivare än att köra bord med 6 spelare på. Hursomhelst så har jag kommit fram till hur många bord samtidigt jag klarar av när det är 6max-bord, 4 normalt sett och 6 om jag känner mig pigg. Däremot så har jag inte fått in samma känsla för HU-bord. Och blandar man HU-bord och 6max blir det ännu värre. Och ibland har jag kört 4 6max-bord och 2 HU-bord och sen räknade jag lite på det och insåg att 1 HU-bord borde motsvara ungefär 7 st 6max-bord. Så jag har alltså 20tablat i princip och en nedgång kanske delvis kan förklarats sådär.

Tiltdemon fungerar ÄNTLIGEN nu utan buggar och skit och det känns nice så man slipper de där feta förlustdagarna. Det var ju en bugg så det fungerande inte på min favoritsajt där jag spelar mest och då är det ju ganska verkningslöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar