måndag 13 december 2010

Döörrrr!!

DurrrRHHR!!! Organiserade mina papper och skit och hittade min sax! Och klippte så jag har lite goa vantar, fryser ju ibland bara om fötterna eller händerna, kass cirkulation alltså.

Satte förresten ihop en sängmöbel igår (den bakom mig) så nu har jag massa mer plats och andra awesome-grejer. Slipper också att mina kuddar åker ner ifrån sängen, sjukt störande!!

Ska skriva en liten restuppgift till förra tentan som ska in imorgon, deadline var 14e december och eftersom ingen tid sattes så kan jag lämna in den innan kl 00. Ska ha hemtenta sen i januari förresten och då sa dom att midnatt var gränsen så jag känner mig bekväm med det antagandet. Hursomhelst så tänkte jag börja läsa lite nu men vill skriva av mig lite. Eller egentligen ville jag bara inte plugga. Nåväl.

Btw, det blir asgrymt sen när jag köper en ny mobil med bättre bilder och sånt där. När arbetet är klart ska jag dra en hårdresearch för vad för sorts telefon jag egentligen bör köpa och tänkte beställa den snabbt som attan! Känner helt klart att bilder alltid gör inläggen bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar