tisdag 21 december 2010

Boxing day

Idag var jag på boxning på gymmet. Jag blev astrött och det var nice. Man pushas ju alltid lite extra medans om man ska göra något i egen fart så slappar man ju lite extra. Det gäller ju för övrigt med allting och inte bara träning. Nåväl, det var kul, nu har jag varit duktig och ska belöna mig själv med lite thai och starcraft innan jag börjar jobba lite.

Ligger back ca 13 000 kr i december på pokern vilket suger stenhårt men har fått betalt ifrån massa pokersidor ifrån det jag tjänade tidigare iår så rullen är rätt stor och jag känner mig tillfälligt rätt rik på banken också. Jag funtar på att kanske köpa något. Vi får se. Eller förresten, ska nog bara köpa lite mer hyllor till köket men sen är jag nog färdig med inköpandet innan jag vinner lite till. Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar