lördag 11 december 2010

Tråkig fredag men antagligen kul lördag!

Förlorade pengar igår (bara poker)  :(
Igår så förlorade jag ännu mer pengar. Har förlorat 8 av 10 dagar och haft en helt sinnessjuk otur. Har gått igenom mitt spel och jämfört med andra och jag spelar riktigt bra men det är så sjuka händer gång efter gång efter gång och rent statisktiskt förlorar jag mycket mer händer än vad jag vinner, det är svart på vitt. Börjar fundera lite på om jag tror på någon sorts övernaturlig grej eller något. Det skulle jag aldrig säga för 5 år sen men det känns som att om man bara ställer in sig på att vinna (och tror på det) så kommer man göra det och likadant när det gäller att förlora. Det spelar ingen roll hur du egentligen spelar, just nu går det inte att vinna och det är också vad jag tror kommer hända innan jag drar igång första passet.


Kul lördag!
Idag tror jag kommer bli asnice. Är inte alls sugen på att spela poker så ska gymma och bygga nu och sen på kvällen ska jag runt på lite olika ställen. Jag tror min tröskel för tristess har gått ner och jag känner mig sugen på nåt nytt och roligare hela tiden. Eller framförallt tröttnar jag på saker. Jo, poängen är att, oavsett hur kul jag har elelr inte vill jag aldrig vara på ett ställe flera ggr. Så att gå runt är nice och byta sällskap och ikväll ska jag vara på lite olika ställen hade jag tänkt.

Först måste jag dock gymma, gotta be buff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar