torsdag 30 december 2010

Mitt recept-dokument

Jag försöker anteckna allt intressant jag ser och sammanfoga massa bra grejer och recept in till ett stort överskådligt dokument (så inget försvinner). Och eftersom det inte är något personligt så tänkte jag att jag väl kunde dela med mig av detta dokument för er som är intresserade. Kopierar menyer med goda tapas (som man kan försöka kopiera), recept som ser ovanligt goda ut eller nu då när jag gör lite research om hur man gör egen pasta/nudlar och t ex hur man gör om man vill färga pastan. Hursomhelst, jag har skrivit och länkat en del redan men detta är ett pågående dokumentet som kommer uppdateras allteftersom och eftersom ett av mina huvudmål för 2011 är att utveckla min matlagning så lär den växa exponentiellt från och med nu.

Håll till godo
http://docs.google.com/View?id=dg6dpjg9_36gjngcq55

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar