måndag 6 december 2010

Åhh nej!

Pokerdecember har verkligen börjat katastrof. Gud va bra jag har spelat, känner mig jättenöjd med det men tyvärr har inte resultaten överrenstämt men finns nästan inga betänkligheter alls utan det är bara negativ varians som spökar. Riktigt tråkigt dock och jag har en hyfsat brant uppförsbacke med en sjättedel av månaden avklarad.

Skola imorgon vid 10, ischklo pischklo, är inte särskilt sugen. Mina satans skolböcker som jag beställt ifrån lycknis är helt katastrof. Det stod 3-7 dagar leveranstid på deras hemsida och nu har det väl gått 8 dagar och mailade dom. Tydligen så är dessa böcekr beställningsvara och det kan ta 2-3 veckor men eventuellt ännu längre. Kunde dom inte sagt det tidigare? Kommer avbeställa och köpa på adlibris som är typ 5% dyrare för dessa böcker men då har jag böckerna om 2-3 dagar. Buu för lycknis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar