måndag 13 december 2010

Iphone 4, hello!!



Dear Sir,

I analysed your case and in fact we do have to give you a refund. As your transaction was done more than 6 months ago I will have to send you the refund by wire transfer.
Please provide me the SWIFT and IBAN of your bank account so I can send the money right away.

Best regards


Tänkte först att jag skulle testa en iphone men problemet jag hade med min gamla mobil var ju bara att den hade windows mobile och  inte hade inbyggt svenskt tangentbord. Kollade in HTC desire HD och den verkar ju sannerligen rätt fet också.2000 kr billigare än iphone 4 och kraftigare skit på pappret. Dessutom har jag ett 16 gb minneskort för typ 900 kr som blir rudimentär (vokabulärpoints) om jag skulle köpa en iphone. Men jag är ändå sugen på en iphone, känns som folk är nöjda med dom. Hursomhelst så är det goda nyheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar