torsdag 23 december 2010

Hiphop-göran gör en låt!

Var hemma hos Joel och han och Aron hade gjort en raplåt som jag skulle rappa till. Så drog han till värsta kompet och skit så det blev gött. Haha sjukt dåligt flow. Fast det var kul. Jag tror faktiskt jag ska testa att göra nån raplåt sen för mig själv även om det är en sak man bara gör typ en gång. Känns som det är kul att lägga texten på beaten på olika sätt. Nu låter jag seriös kanske (med musiken) men det är jag inte.

http://joellager.se/songs/goranrap.mp3

Hade tänkt att spela in några covers till mamma i julklapp men jag dog nästan av mina nerver. Slappnade av lite efter nån öl men var fortfarande helt stört nervös. Vet att andra har problem att sjunga inför andra också, det är rätt konstigt ändå hur man kan vara hyfsat säker på allt annat utom just sånt där. Sen blir man alltid mycket mer nervös tycker jag av att spela in så det gjorde inte saken bättre. Men ladda ner och lyssna vetja! Nu ska jag sova i några timmar, vaknar väl 12 och ska skriva ut och skicka lite ansökningar innan jag drar mig till bollebygd och chillaxar en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar