onsdag 1 december 2010

Jersey shore :)

Kollade precis southpark-avsnittet där de driver med jersey shore. Blev sugen på att ladda ner första säsongen och kolla (har bara sett ett avsnitt, det första). Tihihih. Blir nog en videoblogg sen tror jag, efter högskoleprovplugg. Första pokerdagen i december började förresten skitdåligt, nådde min gräns på -700$ efter 1,5 timmas spel och blev utelåst. Är på rätt gott humör ändå, kanske blir lite nattspel isf men vi får se.

På högskoleprovet så har jag räknat ut ungefär hur många poäng man behöver på varje del för att få vissa poäng. Tänkte också göra alla tester och se vart jag är sämst så man kan öva på rätt delar. Tänkte också bestämma mig för att ALLTID göra minst 2 st block när jag pluggar för kanske den största utmaningen för mig är att vakna i huvudet och ännu viktigare, att minska antalet slarvfel som var den största anledningen till varför jag inte fick MVG i matte A-C (dom jag läste). Är alltid att jag gör nån superklantig grej där jag missar nån detalj och så var det också när jag gjorde några NOG-frågor förra veckan. Såg att jag hade svarat fel och kollade på facit och såg direkt att jag kollat fel sak. Gör man 2-3 såna så är man ju uppenbarligen rätt körd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar