lördag 18 december 2010

Ut och iväg!

Snart kommer elle och blir lite förfest innan man drar sig iväg till masthugget. Får skynda mig med min ät+duschning för hon kommer om 10 min. Gaah!!

Spillde förresten c-vitamindricka över mitt tangentbord och vissa knappar är så jävla sega att skriva på, sjukt störande. Så lider lite nu.

Hursomhelst, igår var lite intressant. Har typ förlorat varje dag på poker i december med några undantag och senaste veckan har jag känt att jag inte direkt har ork att engagera mig och legat i soffan och kollat serier mer än någon annan vecka iår. Sen igår fick jag inspiration igen oc kände mig energisk och så kom jag på "hmm just det ja. Jag vann igår". Antagligen ingen slump.

Nåväl, nu måste jag turboduscha, pizz outzz

4 kommentarer:

  1. haha VARFÖR duschar du alltid i sista minuten?? När du vet att folk kommer/du ska gå/bussen kommer om 2 h, varför hoppas du inte in då? Och sen i lugn o ro fixa ordning dig etc.

    SvaraRadera
  2. Då hinner ju man bli äcklig. HALLÅ!?

    SvaraRadera
  3. då måste du svettas sjukt mkt hehe //kicki

    SvaraRadera
  4. Nää men igår höll jag på och bära massa grejer nerför förrådet precis innan och dra en turbostädning. Då blir man varm

    SvaraRadera