söndag 20 maj 2012

Studiedag och fyra Fujimoto-paneler


Hej! Igår så tog jag det lugnt, mest känt för att ta det lugnt faktiskt. Spelade poker och det gick bra! Känns skönt att fått två bra månader efter 2 månader av miniplus. Passar mig nog rätt bra för övrigt att ha specifika dagar för poker istället för att spela lite nästan varje dag. Det roliga är att jag märker att jag skjuter på användandet när jag kommer upp i vissa nivåer. Typ så bestämde jag mig för att åka till usa om jag vann x innan juni. Nu så tänker jag att det vore segt att bränna typ 20-30k där om jag inte känner mig supertaggad (just nu gillar jag tanken på att hänga mycket i göteborg) och lite sånt. Nåväl, kul att det går bra och att jag gått ifrån att hamna på stabilt plus med dålig timlön till att ha återigen en rätt respektabel sådan.

Känner förresten att jag hittat en bättre livsbalans nu. Jag pluggar lite bättre, är mer effektiv och känner att saker är bättre generellt. Dock är steget långt till mitt forna jag, jag ska försöka göra ännu mer. Tänkte försöka avsluta denna sista månad här på topp, jobba riktigt gött och sen ta det lugnt i sommar.

Tänkte förresten att jag kunde lägga upp några paneler jag gjorde för fredagen. Några är inte sådär supersnygga direkt, samtidigt så är det ju vissa krav på saker som ska vara med samtidigt som det kanske ibland krävs mer jobb än vad som man ser (jag har ju gjort alla grejer/bilder/modeller själv). T e x så ser ju den där axonometrin rätt skum ut men den ska exakt vara just så och sen så borde jag nog kanske ändrat de där 20 st småvariationerna, det ser nog rätt konstigt ut för jag tog den ur sitt ursprungliga "säte". Nåväl, jag lägger inte upp det för att jag är så stolt, jag tänker bara att jag kan lägga upp lite skolarbete i brist på övriga bilder. På tal om bilder, om 11 dagar får jag min nya mobil som har en bra kamera!



Klicka på den för att få fullscreen på de 4 sidorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar