söndag 27 maj 2012

Poolhäng hos Giorgia

 Hej hej! Idag gick jag upp rätt tidigt faktiskt o snart så började whatsappmeddelanden komma in vilket gjorde att dagens tempo speedades upp något. Jag har nämligen pratat med en italiensk tjej om att ha en risotto-cook-off, och enligt Lill så hon väntade tydligen på mig idag klockan 13, det var tydligen massa folk där osv. Detta va rinte alls i mina planer, jag behöver verkligen plugga även om det vore väldigt trevligt. Trodde först att jag hade gått med på något och att jag hade typ nickat någon gång då vi pratat om det och hon sagt en tid o plats (som jag kanske gör nån gång när jag inte förstår nåt på spanska) men det var tydligen inte mitt fel, hon hade inte sagt det till mig utan Lill och Ernst!


 Hursomhelst, det bjöds på bakelser, frukt, kaffe och limonad och allmänt gött poolhäng. Hon charmiga brasilianskan som vi ska ta över lägenheten ifrån var där med, det är dit hon ska flytta nästa år. Nåväl, lite stressad var jag över att vi behövde plugga denna dag men det visade sig att vi nog är rätt klara med en sak, nu har vi bara typ sex andra saker att göra. Pappa kommer förresten på torsdag kväll och stannar över helgen. Tror jag måste förvarna honom att jag inte kan hänga på hans första dag men det tror o hoppas jag han förstår, jag har nämligen en viktig fysiktenta på fredag. Så denna veckan hoppas jag att jag får en bra pluggrytm så vi avslutar sista seriösa veckan med stil.


Ungefär såhär stor.


Man ser alltid fet ut när man sitter. Jag är inte fet!!

Humor på hög nivå.

Bad hair day på hög nivå.

Hoptryckt pose på hög nivå.

1 kommentar: