lördag 19 maj 2012

Long time no see!

Avslutning
Tja! Tuff avslutning på veckan, blev typ att dygna på torsdagen för att göra klart skolarbete, sen stannade jag till 18:00 för det var nåt problem med att skriva ut mina pdfer. Har ju en ny deal att jag jobbar gött på veckodagar och så spelar jag knappt ingen poker då utan sparar det till helgen.

Poker
Så igår spelade jag typ 5-6h eller nåt på kvällen och första 3timmars-passet gick bra, spelade 600$ på scoop och vann tillbaka nästan exakt den summan men rejkade en del men andra passet tappade jag tyvärr 650$ så det blir några tusen minus. Inga probz, jag rejkade en massa så jag slutade nog back 1000 kr eller whatnot.
/Slut på poker

Helgen
Idag hade jag egentligen tänkt att träffa en trevlig person men igår kom munsår (som jag inte brukar få alls ofta förresten) och igår var de mest pluppar men nu känner jag mig rätt skabbig så jag tror jag bangar det. Kul timing liksom.

Kanske ska spela fotboll eller golf idag dock, men blir en lung helg och kanske lite plugg med. Vi avslutar ju snart första året och vi har en matte-omtenta rätt snart. Är ju så på ett privat universitet att vi får betala för en extra kurs om vi inte klarar denna så det hade ju varit positivt om det gick vidare. Alla skandinaver failade detta ämnet för övrigt, själv var jag närmst med 38% (50% räckte) men nära skjuter ingen hare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar