lördag 12 maj 2012

Rekorddag på pokern efter torsdagens stupfall!



På tal om det, jag förlorade löjligt mycket i torsdags men igår hade jag en superrekorddag för hela året, med en ganska stor marginal :D. Vann 125 BBs och lite på PLO, blev en bra payday helt klart. Ska akta mig ifrån att köra högt och blir nog inget spel på mån-tors denna veckan som kommer. Vad det dock antagligen blir är att jag numera passerade punkten till att jag kan åka till USA i sommar om jag så vill. Satte ett mål på x tusen och jag är bara några tusenlappar ifrån och det är drygt två månader kvar. Kul! Förresten så tror jag att jag nått punkten här där jag inte borde prata om vad jag vinner längre. Förra året var pokern ju verkligen ett arbete i uppförsbacke och rapporterade mest att det gått kasst för att sen skärpa sig lite på slutet och att vi fick ihop en timlön motsvarande mindre än vad man får på mcdonalds. Så när det började gå bra igen kändes det som jag kunde skriva om det utan att det blir skrytigt. Nu känner jag dock att det gått rätt hyfsat rätt länge (8 månader plus irad!!) och om det fortsätter i samma takt så är det inte längre socialt acceptabelt.

Spelat lite högt sen det gick bra och sådär men ska försöka bara hålla mig på $5/10 och grinda det ett bra tag till. Är inte riktigt redo för $10/20-swings och högre just nu.

Ska inte köpa något större förrens efter sommaren men har velat ha bra hörlurar för att idrotta med och igår kom IDG ut med ett test av 8 st såna och jag hittade vinnaren på amazon här för 300 kr (kostar 400-600 kr i sverige) vilket jag slog till på! Kommer väl om en vecka eller nåt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar