fredag 11 maj 2012

Hannah Widell part 2

Erkänn ändå att jag blivit lite mer positiv som människa ändå? Nu ska jag dock avvika ifrån detta, det gäller nämligen inte tidigt på morgonen med lite sömn och inte heller dagen efter värsta pokerdagen iår. Torskade alldeles för mycket, inte kul, men efter annars bra resultat iår så känns det ok.

Jag kollar Schulman show och Hannah Widell är med där igen. Jag fattar inte varför dom har med henne i TV, hon är så vidrig på alla sätt. Nu har hon nyligen tatuerat sig och hon är fruktansvärt irriterande, blödig och populistisk. Gissa vad hon har tatuerat sig? Tänkt dig något självklart och tråkigt. Sina barns namn? Ja exakt! Kolla på programmen, allt hon säger är irriterande. Eller njaa, jag blev nästan positivt överraskad med en nästan smart fråga till Sven Wollter, det handlade INTE om relationer och skit utan nästan en halvdjup fråga. Byt ut henne och låt henne inte visa sig i tv något mer, någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar