söndag 13 maj 2012

Lördagskväll

Trevlig "rooftopbar" eller vad man ska säga.

Hej!
Igår var vi ute och kom hem vid 7-8 nånting. Blev upptvingaade vid 10 för lill och dom hade hyrt ut deras lägenhet för en filminspelning. Vädret är sjukt nice nu, nästan lite för varmt bara men kan inte klaga. Ska förresten bli riktigt skönt med AC sen i nya lägenheten, hoppas den fungerar bra och har en fjärrkontroll. Tog iaf en juice på stan, var inte superhungrig så satt mest och led ärligt talat. Igår gick vi iaf till Kapital, träffade lite bekanta där och hade det trevligt. Tror jag tog lite bilder och kanske nån video igår, de hade nämligen en sjukt fin övervåning med öppet tak som var riktigt nice. Om jag ej nämnt det så har Kapital löjligt många våningar, tror det är 7-8 st iaf med helt olika inredning osv. Vi hängde en stund på karaoke-baren efter att jag hetsat lite. Lill, Ernst och Julie gick upp och sjöng "Queen, - I want to break free" och jag tyckte det var kul att bua. Lite osäker på om det faktist var kul eller om jag bara var obnoxious, jag tror dock inte det.

Det värsta med idag är dock att jag måste plugga. Blir en behaglig start med kanske lite madmen och lite säng, det är nog för optimistiskt att börja med något innan 16.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar