måndag 7 maj 2012

Positiv energi och trädgårdsforum

Är det något jag kommer göra så fort jag slår mig ner någonstans permanent så kommer det vara att börja odla. Nej, jag pratar inte om droger utan om örter och liknande. Någon som framförallt verkar intressant är ramslök. Det har jag nog bara ätit en gång som ett smör på en macka men det verkar helt fantastiskt, det ska vara mer eller mindre en blandning av gräslök och vitlök. Hursomhelst, jag googlade lite på vart man kan hitta det i gbg och hittade några trädgårdsforum. Gud va trevliga alla verkar vara. Bara trevliga vänliga människor som hjälper andra av sin egna godhet. Det är en fruktansvärd nyans ifrån de forumen jag läser, alla är trollande egoister som hugger som kobror och folk inte riktigt vågar skriva. Detta är inget superexempel men tyckte ändå det visade lite trevlighet bara sådär. Det är väl kanske det som verkar bättre med den äldre generationen :). Den känns mer rekorderlig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar