fredag 6 maj 2011

Yoyyo!

Här är bild på mig ifrån årets första korpmatch. Jag kör karatekid-stancen om ni undrar :)

Tja bloggo. Läget är rätt gött här. Igår så spelade jag nog mitt bästa pokerpass iår där jag verkligen soulreadade varenda jäkel och spelade i närmast perfekt med dom händerna jag fick. Vann 270$ på 2/4 och 3/6 första passet men tyvärr gick det rent åt helvete i andra passet som inte var lika klockrent och slutade dagen -175$ vilket dock ändå gav ett nettoresultat på feta +146 kronor med rakeback. Kul att jag spelade så bra igår iaf.

Idag så pratades det om att se Familjen på sticky. Tycker oftast det är kul att ta en öl och sådär men lyssnade på dom igår och det är ju värsta dancey smancy-bandet och såhär vid frukosten känner jag inte mig inte för det just nu iaf.

Ska försöka plugga en del idag tänkte jag. Vi kör på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar