tisdag 17 maj 2011

Oj, plugga kanske?

Gammal bild ifrån Oonas kamera. Det blir ju rätt mycket mer varierat än mina egna mobilbilder, haha. Btw, det är rätt skumt med det där, har hittat ett stativ och grejer men alla affärer i hela sverige har haft slut på den och inte köpt in nya och jag har checkat en gång i månaden i säkert 3-4 månader nu.

Hursomhelst, det var gött på Jensens. Det är ju inget märkvärdigt direkt men gött med en bit kött till en rätt god sås. Spelade sen i typ 2,5 timma, gick upp ifrån 2/4 och 3/6 och spelade även lite 5/10 och förlorade typ 250$ på 5/10 medans jag vann 150$ på de andra så slutade -100$ men rejkade 320$ så tjänade typ $50 efter rakeback. Nu är jag iaf hemma och chillar. Ska väl palla mig till gymmet snart, ska lägga upp en annons om hyra ut lägenheten över sommarn. Fan va blocket är dyrt btw. De tjänar ju multum på bostadsannonser. 120 kr för något som är helt automatiserat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar