lördag 21 maj 2011

7 timmars monstermaraton - IGEN!

Ifrån 20:00 till 03:00 utan paus. Det var vad som gällde ikväll. Fyfan va seg man är nu! Slutade lite plus tillslut, 1900 SEK för att vara specifik. Hade dock rätt mycket otur ärligt talat. Förlorade en del på FL men vann faktiskt på NL, har faktiskt vunnit rätt bra på NL denna månaden.

7 timmar utan att äta, ja, ni hör ju själva! Det händer inte ofta att jag gör det. Så då kände jag att jag kunde kosta på mig att käka 2 McChicken Jr på mcdonalds och en annan denne gången bjöd mig på dricka och grejer. Undrade om jag jobbade natt eftersom jag brukade vara trevlig och nykter och så sa jag att jag spelade poker och sådär. Det är ändå intressant det där som sagt, i typ 5 år har jag undvikit att säga att jag spelar. Men som jag nämnt innan så är det ju lite självförnekande att inte säga något som ändå tar liksom 20-30 timmar av min vecka kanske. Oavsett om jag vill bli förknippad med poker eller inte. För det vill jag nog egentligen inte. Hursomhelst, nu ska jag chillaxa en halvtimma eller något innan jag lägger mig. Sen tänkte jag nog plugga rätt rejält imorgon på dagen.

Var på KTB innan idag och läste för jag trodde att det var min enda chans att få läsa kurslitteraturen tills uppgiften som ska vara färdig på måndag (det är antagligen även då min kurslitteratur kommer i brevlådan, beställde den igår). Sen när jag gick så visade det sig att de har öppet typ till 18 både lördag och söndag. Lol på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar