tisdag 17 maj 2011

Nytt skåp och måndag

Morsan ringde nyligen för att hon hade hittat ett hörnskåp. Hon visste att jag ville ha ett och hade hittat ett exakt likadant som vi har hemma i bollebygd, fast i en annan färg. Det hon inte visste var att jag redan har köpt ett men det passar inte alls till vad jag egentligen vill ha den till, vill nämligen ha alla vinglas osv i hörnskåpet och det förra passar helt enkelt inte för det och det var ju ändå väldigt billigt så kan ju slänga skiten.

Hursomhelst, idag var jag mest i skolan på seminarie som sagt. Det gick väl OK. Sen chillade jag mest med Oona och spelade in lite musik och sen var jag på kontoret i typ 6 timmar. Det gick förresten rätt bra, jag har faktiskt vunnit 5 dagar irad nu och det känns som det där kommer lösa sig nu. Senaste 12 månadernas resultat har ju inte varit värt tiden även om de dryga 120 000 kronorna som jag förlorade på PLO (spelet jag inte är/var så bra på) när jag likagärna kunde förlora typ 5000 kr för att lära mig samma sak. D. Hursomhelst hade jag funderat på att lägga ner eftersom det mest bara varit sakta men säkert dåliga resultat utan någon sorts uppsida men nu känns det som jag kan vinna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar