måndag 23 maj 2011

Funderingar och kass förberedelse

Gick upp halv åtta idag för att göra klart mitt arbete till seminariet 12:15. Är så fruktansvärt värdelös att jag skjuter på saker och ting. Det är oftast såhär, jag läser uppgiften, värmer upp lite och sen när jag sätter mig med den och ska slutföra så märker jag att jag glömt av en viss detalj och måste göra en hel del mer. Denna uppgiften ska man förankra och tolka enligt de koncept gått igenom vi gått igenom, neorealismen och neoliberalismen. Annars lär man inte få hög poäng. Detta var rätt skumt btw, denna uppgiften poängsätts och kommer räknas in i tentan den 4e juni.

Funderat jättemycket medans jag la mig och igår kväll över lägenheten. Att eventuellt sälja lägenheten är helt klart ett ganska värt beslut, det är antagligen rätt stor chans att tjäna rätt bra men jag tror det lutar att jag trivs så bra här med gymmet, kontoret, skolan etc inte riktigt är värt att riskera. Jag bad iaf om en veckas ytterligare betänketid innan jag skriver på något. Vi får se. Nu ska jag iaf plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar