söndag 8 maj 2011

Tentor och skit

Går igenom den gamla tenta jag hämtade ut i fredags. Första tentan jag gjorde var iaf rätt skit, där fick jag 1p ifrån godkänt men andra tentan kändes helt OK och jag fick 2p ifrån godkänt. Går igenom svaren och av alla tentor jag gjort så är det den enda jag finner som rejält orättvis bedömd. Har väl varit nån poäng här och där men detta är verkligen helt sjukt. Grejen är ju att omtentan är på onsdag och det är väl mer eller mindre omöjligt att jag får något snabbt svar på det där innan det är dags.

Finns en uppgift i boken där man ska beskriva tre av sex modeller och det finns liksom i princip inte en detalj av mina tre exempel som jag tog upp som står i boken men inte står i mitt prov. Det värsta är ju inte att jag eventuellt måste göra om det, problemet är ju framförallt att jag för första gången i mitt liv faktiskt inte förstår vad jag kan göra annorlunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar