lördag 2 april 2011

Ebba Busch

Av alliansens partier så är KD givetvis värst. Jag gillar dom inte, jag erkänner dock att det generellt bottnar i okunskap och namnet, krist, religion är bakåtsträvande men skulle de byta namn så kanske jag genast skulle bli lite mer positiv. Eller lite har jag ju hört, värna om kärnfamiljerna och sån skit.

Aja, hursomhelst så var det en debatt iaf (SVT Debatt avsnitt 10) med Ebba Busch, hon verkar ju vettig! Framförallt var hon väldigt söt, haha. Helvete va ytlig jag har blivit. Nää men hon verkar faktiskt vettig. Lär inte rösta på KD för det men ändå.

Nåt som var kul var förresten i debatten en tjej som kallar sig själv relationsanarkist, Carin Ism. Undrar om hon har bytt namn för att vara märkvärdig. Nää men hon var ju emot monogamism och menade att man inte borde begränsa människor man tycker om att uppleva saker och det är en sak jag har tänkt på innan som jag förstår. Jag håller kanske inte med om själv men jag tycker det är en helt legitim åsikt och tycker det är lite märkligt att fler inte tycker det är konstigt att man ska ha såna begränsningar men samtidigt så är ju öppna förhållanden mycket vanligare vilket kanske är ett delsteg. Men kolla på det avsnittet. Hon var rätt karismatisk fast konstig och sen ser man att hon anstränger sig för att se märkvärdig ut. Men jag förstår inte riktigt hur. Jo, att typ kisa och se lite lurig ut. Haha skriv ner detta i intresseblocket nu. Jag är bara rastlös, kanske ska ut sen men är rätt seg ändå som sagt. Peace out.

1 kommentar:

  1. Ja, hon har bytt namn. Hette Franzon tidigare.

    SvaraRadera