torsdag 28 april 2011

Cissi Forss igen

Kollade på parlamentet igår och måste fortsätta att instämma med mig själv att Cissi Forss är fruktansvärt attraktiv. Har nog en liten kändiscrush på henne tror jag. Låt oss fresta henne med ett litet brev!


Min kontaktannons alt mail till Cecilia Forss;
Hej jag heter Göran men jag är 24 år gammal. Jag gillar långa strandpromenader och mysiga hemmakvällar. Jag är snyggare utan kläder än med och jag gillar att klappa katter. Hundar är också gulliga fast de luktar äckligt. Vem vill kramas med någon som slicker sig själv i rumpan varje dag, hallå!? Och att äta hundmat, GUUUD va äckligt!? Jag är faktiskt också rolig. Jag har ett superbra skämt om en japan. De är ju så tokiga. Är succérik men just nu konkursdrabbad.

Hör av dig, eller som vi säger på rövarspråket; Tropiroll rolloffoffroll

Haha, den sista hittade jag när jag sökte på "roliga kontaktannonser", gillar uttrycket "succérik" för mycket.

2 kommentarer:

  1. jag avskyr hundar o älskar katter, men katter slickar sig ju hela tiden? så inte direkt fräscha. Slickar sig i rumpan o sen slickar de på ens fingrar när man gosar heeh... //kicki

    SvaraRadera
  2. Jag har då aldrig sett min katt slicka sig just i rumpan :). Hundar dock.

    SvaraRadera