fredag 15 april 2011

Pokerförlust igen :(

Denna gången helt extremt. I pokern kan man ju räkna big bets eller dollar. Spelar man $5/10 och förlorar $1000 (100 BBs) är det rätt illa men kör man $50/100 så är ju $1000 ingenting. Allt beror ju på insatsen. En dålig dag förlorar jag typ 50-100 BBs. Har väl spelat poker i över 1000 dagar nu och tror jag förlorat över 175 BBs på en dag två eller tre gånger. En av de gångerna var idag. $1100 torskades och det är ju en stor del av min rulle just nu vilket gör att det tar emot rätt hårt, särskilt när det vra på 2/4 och 3/6 (jag har ju förlorat 1100$ på en och samma dag hundratals ggr när jag kört högre).

Ska dock inte deppa över det här. Hade ändå 7-8 raka plusdagar och spelet har varit mycket bättre och det går att hämta igen men visst vore det kul om det skedde hyfsat snart. Nu ska jag gymma. Tjoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar