måndag 25 april 2011

Kär i vädret

Hatar egentligen folk som skriver så fruktansvärt obvious saker typ "åhh skönt med fredag!" "åhh nej, nu är det måndag" och jag gör kanske samma misstag nu. Det är dock förvånansvärt skönt med sommar och shizzle. Stört mycket piggare nu.

Tagit fram min laptop och spelat lite poker när jag kollar på serier och idag gick det bra, drog in 180$ på 45 minuter ungefär och igår gick det också rätt bra. Är värt att multitaska och så får jag ändå min dagliga dos av poker så jag inte känner suget sen nu när jag faktiskt känner att jag kan vinna!

Ska läsa stört mycket idag var det tänkt. Igår så när jag kom igång så kom Joelboel på besök och efter några öl gick inte så mycket in. Idag börjar jag dock i tid, klockan är ju bara två nu och känner mig i pluggmode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar