torsdag 14 april 2011

Bloggens penetration

Blir ständigt överraskad över folk IRL som nämner att de läser/har läst min blogg. Kanske inte borde anmärka på folk i lika stor utsträckning, haha. Nää, jag skriver väldigt sällan saker jag inte skulle kunna säga till folk i deras ansikten, iaf inte om jag blir konfronterad med det. Och det är inte direkt som jag skriver särskilt mycket negativt om särskilt många alls, snarare tvärtom isf. Plus att jag är för egocentrisk för att lämna för mycket utrymme för andra :).

Förresten vann jag idag igen på pokern! Tappade nån tusenlapp på kontoret men vann typ två tusen hemma på headsup. Verkar som jag släppt dåliga resultat bakom mig nu och förhoppningsvis kan vi få upp ett fint pokerkapital (kallat bankrulle) inför sommaren så man därmed kan kunna spela $5/10-$10/20 utan några som helst bekymmer där timlönen är avsevärt högre om det går som det borde.

Nej, nu ska jag plugga en halvtimma innan jag somnar. Känner mig allmänt taggad och energisk just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar